Gyere velünk a KraftRoadon!
Elindult a jelentkezés!

A KraftRoad a MagentaKraft ötlet- és projektfejlesztési programja, ahol a Telekom szakértő edukátorai támogatásával workshopokon vagy tréningeken vehetsz részt, amik megadják ötleted vagy projekted számára a szintlépéshez szükséges boostot. Itt úgy valósíthatod meg a terveidet, hogy nem számít honnan jössz, hányszor buksz el – csak az számít, hogy el akarsz indulni! Ezen az úton nem csak a szakemberek, de az egész Kraft közösség melletted lesz!

Ugrás a KraftRoadra

Minden kezdet nehéz. De a Longwalkkal egy kicsit könnyebb!


Megadjuk a kezdő lökést az ötletednek! 3 hónap alatt lépésről lépésre felkészítünk, hogy végül egy befektetőkből álló zsűrit is meg tudj győzni arról, hogy van kraft a projektedben.



Ugrás a Longwalkra
×

Mi vár a Longwalk végén? Az ötleted 2.0 verziója, ami nemcsak megvalósítható, de amire szükség és igény is van! Na meg csillogószemű befektetők, akik pont olyan korai fázisban lévő ötleteket keresnek, mint amilyen a tiéd is!

KEZDŐKNEK


Na és hogyan jutsz el az ötleted felpimpelt változatáig? Megvannak a módszereink: többek között a design thinkingre esküszünk (nyugalom, azt is megtudod majd, mi is az a design thinking, aka tervezői gondolkodás).

Ilyen klassz volt az első DONEday, katt a videóra!

A jól bevált módszereken kívül pedig olyan skillekkel is felvértezünk mint az üzletfejlesztés, a kutatás, az ötletelés, a prototipizálás, a tesztelés és egy befektetői pitch anyag összerakása. Ezek mind a végcélhoz, vagyis ahhoz kellenek, hogy a Longwalk lezárásaként sikeresen prezizd az ötletedet egy befektetőkből álló zsűrinek a DONEdayen. Sőt, ne csak prezentáld, de el is add nekik!

Neked való, ha:


Időd és energiád is van erre az egészre. Nem szépítjük: a Longwalk sok befektetett melóval jár, ami nem megy lelkesedés és kitartás nélkül.

Még csak az ötlet van meg, amit tovább kellene építeni, vagy egy projektkezdemény, amit újra kellene gondolni.

30 alatti egyetemista és/vagy fiatal felnőtt vagy.

18 és 30 év közötti egyetemista és/vagy fiatal felnőtt vagy.

Nem neked való, ha:


Nem vagy benne biztos, hogy be tudod vállalni, hogy 3 hónapon keresztül odateszed magad, és tényleg foglalkozol a projekteddel.

Úgy érzed, hogy a befektetőknek prezizés kívül van a komfortzónádon.

Nem tudsz ott lenni az online (Teams) képzéseken.

Lépésről lépésre
3
hónapos képzés
2
DOday
1
DONEday

01

Megismerés


Pontosítjuk az ötleted üzleti alapjait, és megnézzük, kinél és hogyan tudna tényleg betalálni. Ennek alapján pedig segítünk elkészíteni egy kutatási tervet, amit felhasználva mélyinterjúkat készítesz majd, hogy megértsd mit is gondol a célcsoportod.


Alkalmak

1 üzletfejlesztés workshop
1 kutatás workshop


OUTPUT

Pontosított ötletleírás
Kutatási terv


HÁZI FELADAT

Kutatás elvégzése (kb. 20 óra)

3
hónapos képzés
2
DOday
1
DONEday

02

ÖTLETELÉS


A kutatásból kiesett adatok alapján együtt át-és vagy újra gondoljuk, mi is az a probléma, amire az ötleted megoldást jelenthet. És persze a megoldást is kikraftoljuk.


Alkalmak

1 brainstorming alkalom


OUTPUT

Kutatási eredmények feldolgozása
Újragondolt megoldás koncepció

03

PRÓBA


Az ötleted szintet lép: prototípus lesz belőle. Amit megfuttatunk a célközönségnél, hogy lássuk, mit kell még csiszolni a megoldáson.


Alkalmak

1 prototípus készítés workshop
1 tesztelés workshop


OUTPUT

Elkészült prototípus


HÁZI FELADAT

Prototípus tesztelése interjúkkal (kb. 10 óra)

04

BEMUTATÁS


Az utolsó lépés az igazi megmérettetés előtt: felkészítünk téged és az ötletedet a befektetőknek tartott bemutatásra.


Alkalmak

2 üzletfejlesztés workshop
2 pitch workshop


OUTPUT

Alap üzleti terv
Bemutatkozó prezentáció


HÁZI FELADAT

Prezentáció finomhangolás

+1

DONEday


A nap, amikor megmutatod, a Kraft közösségnek és a befektetői zsűrinek mi mindent tanultál, és nemcsak leprezized, de remélhetőleg el is adod az ötletedet!


Mérföldkövek



Jelentkezés
Február 17. - MáRCIUS 31.


 
 
 
Február 17.
Pályázat indítása
Március 28. éjfél
Jelentkezési határidő
Március 31.
Eredményhirdetés
Képzés
április 5. - június 11.




 
 
 
 
 
Április 5.
Képzés kezdete
Április 16.
DOday
Április 30.
DOday
Június 4.
Képzés vége
Június 11.
DONEday

EDUKÁTOROK

 
#Bemutatás

Villányi Zsófia

PRODUCT OWNER, MAGYAR TELEKOM
Üzletfejlesztés 2.

#Bemutatás

Kormányos Péter

BRAND & COMMS STRATEGIST, MAGYAR TELEKOM
Prezi felkészítés

#Megismerés
#Bemutatás

Káli György

DIGITÁLIS STRATÉGA, DDB BUDAPEST
Üzletfejlesztés 1-2

#Megismerés

Kézai András

SERVICE EXPERIENCE DESIGNER LEAD, MAGYAR TELEKOM
Kutatás

#Próba

Szántó Gábor

SERVICE EXPERIENCE DESIGNER, MAGYAR TELEKOM
Prototipizálás, Tesztelés

#Ötletelés

Juhász Imre

SERVICE EXPERIENCE DESIGNER, MAGYAR TELEKOM
Ötletelés

Ne elégedj meg a jóval! A Shortcut segít szintet lépni a projekteddel.


Tréning alkalmak azoknak, akik már belevágtak egy projektbe, és most ki akarják hozni belőle a maximumot. Minden segítséget megadunk a kikraftoláshoz, hogy tényleg a csúcson hagyd abba!



Ugrás a Shortcutra
×

A Shortcut azoknak az útja, akik nem most akarják elindítani a projektjüket, hanem már fut egy ideje, de van még mit csiszolni rajta. A Telekom edukátorai a márkaépítés, online kommunikáció és design thinking területen adnak friss löketet, hogy új erőre kapj és fejleszd magad.

HALADÓKNAK


Nemcsak elméletben, de a gyakorlatban is teszünk azért, hogy a továbbfejlesztett projekted igazán kraftos legyen.

Neked való, ha:


Van egy projekted, ami továbbfejlesztésre, magasabb szintre emelésre vár.

A meglévő tudásodat szeretnéd mélyíteni.

Projektre szabott segítségre van szükséged és meg is tudod fogalmazni mi az, amire szükséged van.

18 és 30 év közötti egyetemista és/vagy fiatal felnőtt vagy.

Nem neked való, ha:


Nem vagy benne biztos, hogy be tudod vállalni, az online (Teams) tréningeken való részvételt.

A projekted még nagyon kezdeti fázisban van, épp, hogy csak elindult.

A tréningeken túl nem tudsz időt szánni a házi feladatokra.

KÉPZÉSEK

MÁRKAÉPÍTÉS


Pontosan arról szól, amit a neve is ígér: a projektedre szabott segítség, hogy hogyan lehet sikeres a márkád.


OUTPUT

Projektre szabott márka alap keretrendszer


IDŐTARTAM

1 alkalom


EDUKÁTOR

Kormányos Péter (Brand & Comms Strategist, Magyar Telekom)

Online kommunikáció


Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Elmondjuk, hogy miről, és azt is, hogy hogyan kommunikálj ezeken a csatornákon, hogy a kitűzött céljaidat a leghatékonyabban érd el.


OUTPUT

Social media stratégia
Médiahatékonyság


IDŐTARTAM

2 alkalom


EDUKÁTOR

Czabányi Enikő (PR & social expert, Magyar Telekom)
Lubiánker-Fejes Anna (PR & social expert, Magyar Telekom)
Katus Kriszta (PR & social expert, Magyar Telekom)
Hollósi István (Analytics expert, Magyar Telekom)

Design thinking


Ahhoz, hogy olyan projekted legyen, aminek a megvalósítására igény és lehetőség is van, először is meg kell értened azokat, akiknek a projekt készül. Ebben segít a tervezői gondolkodás megismerése, és használata, illetve mindezt gyakorlatban is kipróbáljuk a saját projekteden.


OUTPUT

Design Thinking alapismeret és projektre szabott customer journey map


IDŐTARTAM

1 alkalom


EDUKÁTOR

Káli György (Digital Strategist, DDB Budapest)

Mérföldkövek



Jelentkezés
Február 17. - MáRCIUS 31.


 
 
 
Február 17.
Pályázat indítása
Március 28. éjfél
Jelentkezési határidő
Március 31.
Eredményhirdetés
Képzés
április 5. - április 30.


 
 
 
Április 5.
Képzés kezdete
Április 16.
DOday
Április 30.
Képzés vége, DOday
Záróbeszélgetés

EDUKÁTOROK

 
#ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Katus Kriszta

PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning

#DESIGN THINKING

Káli György

DIGITÁLIS STRATÉGA, DDB BUDAPEST
Design thinking tréning

#ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Czabányi Enikő

PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning

#Márkaépítés

Kormányos Péter

BRAND & COMMS STRATEGIST, MAGYAR TELEKOM
Márkaépítés tréning

#ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Lubiánker-Fejes Anna

PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning

#ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Hollósi István

ANALYTICS EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning

 
 
00:00:00:00
nap óra perc mp

Meddig tudsz jelentkezni?

Jelentkezés
Február 17. - MáRCIUS 31.


 
 
 
Február 17.
Pályázat indítása

Március 28. éjfél
Jelentkezési határidő

Március 31.
Eredményhirdetés

MILYEN IS A
KRAFTROAD?

Nézd meg videónkat!

KÉSZEN ÁLLSZ?



Villányi Zsófia


PRODUCT OWNER, MAGYAR TELEKOM
Bemutatás stage, Üzletfejlesztés 2.


Zsófia a Magyar Telekom Consumer IoT megoldásokért felelős csapatának vezetője (Product Owner-e), valamint termékfejlesztője. Termékfejlesztőként már évek óta design thinking alapú megközelítést alkalmaz, mivel ezzel tud eredményesen dolgozni az állandóan változó technológiai és társadalmi környezetben. Munkájában legizgalmasabbnak azt a mindig új kihívásokat hozó folyamatot tartja, amely során egy ötletből a valós ügyféligényekre választ adó, fenntartható piaci ajánlat fejlődik. Átfogó projekteket visz, általában nemzetközi környezetben. Zsófia két évtizede dolgozik a Telekomnál, ahol több területen, és több pozícióban is kipróbálhatta magát. Kezdetben termék- és marketingmenedzsmenttel foglalkozó területeken dolgozott termékmenedzserként, majd piackutatóként. Ezt követően az innovatív megoldások és új üzleti területek kialakításával foglalkozó munkát támogatta versenytársi elemzőként, kutatóként. Majd egy váltást követően kezdett e megoldások fejlesztésével, bevezetésével foglalkozni. A MagentaKraftban a Longwalkon résztvevő csapatokat üzletfejlesztési workshopokon segíti az üzletileg releváns szempontok és folyamatok átgondolásában.



Kormányos Péter


BRAND & COMMS STRATEGIST, MAGYAR TELEKOM
Bemutatás stage, Prezi felkészítés


Peti márka-és kommunikációs stratéga, korábbi TEDxYouth előadó mintegy 9,5 éve dolgozik marketingkommunikációs területen. Nagyon sokáig ügynökségi oldalon tevékenykedett itthon és digitális fejlesztésekkel, design thinking-el, majd ezt követően márka stratégiai projektekkel kezdett el foglalkozni. Ezután kipróbálta magát külföldön is: A BBH New York által szervezett, fiatal stratégáknák szóló versenyén egyetlen európai résztvevőként a győztes csapat tagja volt, illetve a 72andSunny Amsterdam-nál márka stratégaként vett részt egy working residency programon, ahol az Uber márka stratégiai ″építésében″ vehetett részt. Péter elkötelezett a társadalmi hatással bíró márkák építése iránt, melyek képesek megváltoztatni az emberek gondolkodását, érzéseit és viselkedését. Jelenleg, mint Brand Entrepreneur dolgozik a Magyar Telekomnál. A MagentaKraftban pedig a Longwalk prezi készítés és a prezire való felkészítés fázisában segíti a fiatal kraftereket a #Bemutatás stage-en.



Kézai András


SERVICE EXPERIENCE DESIGNER LEAD, MAGYAR TELEKOM
Megismerés stage, Kutatás


András pályája során kipróbált nagyon sok lehetőséget. Volt gyakornok és vezető. Karrierje elején 8 évig controlling és projekt menedzsment tanácsadó volt a KKV szektorban. Dolgozott egyéni vállalkozóként, kis cégnél és multiban is. Mindenhol elért egy szintet, azonban egy idő után megakadt. Ekkor jött a döntés és a felismerés! Ideje magát és csak a saját álmait építeni. Ezt követően váltott a service designra, mert itt tudta ötvözni a két szenvedélyét, az üzlet és termékfejlesztést, valamint az emberi viselkedéstudományt. A célja, hogy az emberekben megváltoztassa azt az attitűdöt, ami a beletörődést, a kishitűséget, vagy a kételyt eredményezi. Jelenleg, a Magyar Telekom service design csapatának szakmai vezetője. A MagentaKraft Longwalk programjában a kutatás, empatizálás, perszónák megismerése területén segíti a fiatalokat a #Megismerés stagen.



Káli György


DIGITÁLIS STRATÉGA, DDB BUDAPEST
Megismerés és Bemutatás stage, Üzletfejlesztés 1-2


Gyuri, a DDB Reklámügynökség digitális stratégája, 10+ éve foglalkozik kommunikációval és 5+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és a Virtual Agile Community of Practice és ExperienceCon konferenciák társszervezője. Google Design Thinking tréner, Founder Institute Hungary mentor. A MagentaKraftban a Longwalkon résztvevő csapatokat a #Megismerés és #Bemutatás stage-eken segíti az üzletfejlesztési workshopok alkalmával, ahol támogatja a csapatokat ötleteik üzleti keretbe helyezésében, illetve a validált koncepciók üzleti kontextusba helyezését erősíti, mely egyúttal alapozó felkészítést is jelent a pitch prezentációhoz.



Szántó Gábor


SERVICE EXPERIENCE DESIGNER, MAGYAR TELEKOM
Próba stage, Prototipizálás, Tesztelés


Szántó Gábor 15 év integrált kommunikációs és digitális stratégia tapasztalattal dolgozik service designerként. A MagnetaKraft, Longwalk programjában a #Próba stage-en fogja segíteni a fiatalokat a megalapozott ötletük kipróbálható első verziójának, az úgynevezett prototípusnak az elkészítésében és tesztelésében.



Altmann Eszter


SERVICE EXPERIENCE DESIGNER, MAGYAR TELEKOM
Próba stage, Prototipizálás, Tesztelés


Elég fiatalon csöppent bele a service design világába, közösségébe. Remek mentorainak hála hamar rájött, és 5 év tapasztalat után is hiszi, hogy a szerethető design legfontosabb feltétele a nyitott, és változatos felépítésű csapat. 2018-ban azért jött a Telekom akkor induló service design csapatába service experience designerként, hogy ezt a kreatív kollaborációt képviselje, és része legyen a szakma cégen belüli megalapozásának . A MagnetaKraft, Longwalk programjában a #Próba stage-en fogja segíteni a fiatalokat a megalapozott ötletük kipróbálható első verziójának, az úgynevezett prototípusnak az elkészítésében és tesztelésében.



Juhász Imre


SERVICE EXPERIENCE DESIGNER, MAGYAR TELEKOM
Ötletelés stage, ötletelés


Sportoló -» Közgazdász -» Edző -» Innováció Menedzser / még egy közgazdász -» Service Designer? - az elmúlt években így írható le az életpályája. Az összes szakaszban a közös pont az emberek és a progresszió alapú fejlődés, vagyis a tanulás, ami sose érhet véget. Mindig keresd a fejlődési lehetőséget, újabb célokat, amik elérését gondosan, személyre szabottan tervezz meg, hogy el is érd a végén. Jelenleg a Magyar Telekom service design csapatában service experience designer, a MagentaKraft Longwalk programjában pedig az #Ötletelés stage-en segít a csapatoknak értelmezni a kutatási eredményeket, a visszajelzések alapján újragondolni azt a problémát amire keressük a megoldást. Ezt követően játékos eszközökkel támogatja a csapatok ötlethalmozását, hogy minél több, izgalmas irányt rakjanak ki a a fiatalok.



Kormányos Péter


BRAND & COMMS STRATEGIST, MAGYAR TELEKOM
Márkaépítés tréning


Peti márka-és kommunikációs stratéga, korábbi TEDxYouth előadó mintegy 9,5 éve dolgozik marketingkommunikációs területen. Nagyon sokáig ügynökségi oldalon tevékenykedett itthon és digitális fejlesztésekkel, design thinking-el, majd ezt követően márka stratégiai projektekkel kezdett el foglalkozni. Ezután kipróbálta magát külföldön is: A BBH New York által szervezett, fiatal stratégáknák szóló versenyén egyetlen európai résztvevőként a győztes csapat tagja volt, illetve a 72andSunny Amsterdam-nál márka stratégaként vett részt egy working residency programon, ahol az Uber márka stratégiai ″építésében″ vehetett részt. Péter elkötele-zett a társadalmi hatással bíró márkák építése iránt, melyek képesek megváltoztatni az emberek gondolkodását, érzéseit és viselkedését. Jelenleg, mint Brand Entrepreneur dolgozik a Magyar Telekomnál. A MagentaKraftban pedig a Shortcuton márkastratégiai tréningekkel, segíti a fiatal kraftereket a projektük magasabb szintre emelésében.



Káli György


DIGITÁLIS STRATÉGA, DDB BUDAPEST
Design thinking tréning


Gyuri, a DDB Reklámügynökség digitális stratégája, 10+ éve foglalkozik kommunikációval és 5+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és a Virtual Agile Community of Practice és ExperienceCon konferenciák társszervezője. Google Design Thinking tréner, Founder Institute Hungary mentor. A MagentaKraftban a Shortcuton résztvevő csapatokat a design thinking területén segíti mely során a résztvevők megismerik a tervezői gondolkodás alapjait, használatát, illetve mindezt gyakorlatban is kipróbálják a saját projektjükön.



Czabányi Enikő


PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning


Enikő alap és mesterszakos tanulmányait is marketing szakon végezte. Kipróbálta magát a médiában social media és kommunikációs gyakornokként is, majd a helyét leginkább a Telekomnál találta meg 2015-ben, ahol márka és rendezvényes gyakornokként kezdte meg pályafutását. Gyakornokságát befejezve, márka menedzserként dolgozott, aztán 2019-től Social & PR Expertként folytatta karrierjét a Telekomnál, amiben maximálisan kiteljesedhetett. 2020-tól a fiatalok felé történő kommunikáción és kampányokon dolgozik, ezért célja, hogy a fiatalokat minél jobban megismerje és a hozzájuk közel álló social media felületeket még hatékonyabban kihasználja. A MagentaKraft fiataljait a Shortcut programban leginkább az Instagram és TikTok kommunikációban tudja segíteni, illetve influencer együttműködésekben.



Lubiánker-Fejes Anna


PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning


Anna Social & PR expert, közel 7 éve dolgozik Social media területen. Az ELTE BTK magyar nyelv és irodalom mesterszakának elvégzése után döntött úgy, hogy a marketing felé fordul. Karrierje során legfőképp ügynökségi oldalon tevékenykedett és dolgozott tartalommarketingen, kampánymenedzsmenten, valamint stratégiai projektek elkészítésében. Pályafutását gyakornokként kezdte, aztán menedzserként, majd csapatvezetőként vetette bele magát a szakma kihívásaiba.
Jelenleg a Magyar Telekomnál dolgozik a PR és Social media chapterben, fő projektje a magyar kis- és középvállalkozások edukációs platformja a Hello Biznisz. A MagentaKraft, Shortcut programjában az online kommunikációs tréningekkel pedig a fiatalokat abban segíti, majd hogy miért fontos és mire használják a Facebook, valamint LinkedIn platformok adta lehetőségeket, amiket pedig projektre szabva néznek végig.



Katus Kriszta


PR & SOCIAL EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning


Kriszta kommunikáció és médiatudomány szakon végzett és az egyetem alatt a kríziskommunikáció illetve az infokommunikációs akadálymentesítés volt a két fő érdeklődési köre, ezek azóta is közel állnak a szívéhez. A tanulmányai mellett részt vett a Google Magyarország gyakornoki programjában ahol megismerkedett az online marketinggel és egy ügynökségnél töltötte szakmai gyakorlatát. Ezután a Magyar Telekomnál helyezkedett el, ahol először belső kommunikációval foglalkozott, majd egy fél éves külföldön töltött szemeszter után visszatért a Telekomhoz social media menedzseri pozícióba, ami az elmúlt 5 évben PR tevékenységgel színesedett. A MagentaKraft Shortcut programjában az online kommunikációs tréningekkel pedig betekintést mutat nem csak a Facebook és Instagram stratégia felépítésébe, de a mindennapos kivitelezésbe is.



Hollósi István


ANALYTICS EXPERT, MAGYAR TELEKOM
Online kommunikáció tréning


István az ELTE-n végzett szociológusként, majd egy rövid kiadói gyakornoki időszakot követően piackutatóként szerzett sokrétű tapasztalatot online-, print- és rádiós közönségmérések, valamint panelkutatások területén. Jelenleg analytics expertként dolgozik a Magyar Telekom BrandComms csapatában, ahol elsősorban a médiahatékonysági elemzésekkel támogatja őket. A MagentaKraft Shortcut programjában is a médiahatékonysági elemzésekkel fogja segíteni a csapatokat olyan kérdésekre keresve válaszokat, hogy hol érdemes megjelenni, miért éppen ott, és ezt mivel tudják mérni.


Jelentkezz a KraftRoadra!



Adataid



A projekt/ötlet









A jelentkezéseddel nem vállalsz semmilyen kötelezettséget, bármikor visszaléphetsz és módosíthatsz. A jelentkezés nem jelent automatikus felvételt a képzésre.
Jelentkezési határidő: 2021. március 28. éjfél.
18-30 éves korosztály számára hirdetjük meg a programot.



×
×